♥♥عاشقانه♥♥
♥♥عاشقانه♥♥
♣به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین♣
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط hadi |

عادت ندارم درد دلم را ,

به همه کس بگویم ؛

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم 

تا همه فکر کنن

نه دردی دارم و نه قلبی...



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت0:55---25 دی 1392
اه بود
*** رفتی که رفتی ***
دلم برات تنگ شده نیستی کنارم هنوز باور نکردم تو رو ندارم
این همه احساسمو به پات گذاشتم اما چه راحت می گی دوست نداشتم
مگه نگفتم بمون رفتی که رفتی شدم خراب و داغون رفتی که رفتی
دلت چه جوری اومد تنهام بزاری
برام خبر اوردن دوسم نداری
عشق ما اشتباه بود خودم می دونم اما وابستت شدم من نمی تونم
که بی تو یه گوشه تنها بمونم شب و روز با گریه برات بخونم
آخ که چه راحت به من تو دل نبستی
شیشه ی احساسمو زدی شکستی
میرم که تنها بشی برس به کارت برو خجالت نکش سر قرارت
مگه نگفتم بمون رفتی که رفتی شدم خراب و داغون رفتی که رفتی
دلت چه جوری اومد تنهام بزاری
برام خبر اوردن دوسم نداری
قصه ی هر دوتامون حالا تمومه این همه خوبی کردن برات حرومه
عکساتو پاره کردم بیا و بردار
نفرینتم نکردم خدا نگه دار.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.