♥♥عاشقانه♥♥
♥♥عاشقانه♥♥
♣به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین♣
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط hadi |

دلگیر میشوم وقتی فکر میکنم

که عاشقانه هایی که برایت مینویسم 

مثلِ چای هایی هستند که خورده نمیشوند! 

یخ میکنند و باید دور ریخت!



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت0:57---25 دی 1392
دیدی بی من داری میری؟! دیدی قولاتـــو شکستی؟!
دیدی راست گفتم عزیزم؟! دیدی چشمامو نخواستی؟!
دیدی حتی یه دقیقه نمی مونی دم رفتن؟!
دیگه خسته شدم آخه بس که قلبمو شکستن
دیدی رفتــــــــــــــی؟!
دیدی می گفتم یه روز میری؟!
دیدی دوستم نداری؟!
دیدی می گفتم من عاشقم ولی تـــو کم میاری؟!
دیدی می گفتم یه روز میاد میری که برنگردی؟!
تـــو که می خواستی بری! چرا منو دیوونه کردی؟!
چرا دوسم نداریـــــــــــ؟!
دیدی اشکام روی گونه ام میریزه چیزی نگفتی
دیدی راحت اینو گفتی داری از چشام میفتی
دیدی چشم یه غریبه چجوری دلِ تـــو رو بــُرد
دیدی رفتی و یکی موند تو نبودنت کم آورد
دیدی رفتی؟!
دیدی دلت جای من نبود؟! دیدی ازم گذشتی؟!
داره حالا باورم میشه منو دوسم نداشتی؟!
دیدی چه آسون و بی هوا یهویی دل بریدی؟!
دیدی دلم تیکه پاره شد؟!
آخه اینم ندیدی؟!
دیگه دوسم نداریـــــــ؟!
دیدی می گفتم یه روز میری؟!
دیدی دوسم نداری
دیدی می گفتم من عاشقم ولی تـــو کم میاری
دیدی می گفتم یه روز میاد میری که برنگردی
تـــو که می خواستی بری
چرا منو دیوونه کردی
چرا دوسم نداریـــــــــــ؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.