♥♥عاشقانه♥♥
♥♥عاشقانه♥♥
♣به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین♣
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, توسط hadi |

خوشبخت ترین ادم دنیا

خوشبخت ترین ادم دنیا

­

من تو رو دوست دارم خودتم میدونی­­­­­­­­­­­­­­ داری این احساس و از چشام میخونی

­

من تورو دوست دارم خودتم اگاهی­­­­­­­­­­­­­­­­­­ واسه تو میمیرم تو شبیه ماهی

­

من تو رو دوست دارم بیشتر از هر چیزی­­­­­­­­­­­ وقتی که موهات و رو شونه هام میریزی

­

تو مدارا کردی با دل غمگینم­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ با تو پر میگیرم بی تو من سنگینم

­

من چه حالم خوبه وقتی با من هستی­­­­­­­­­­­ توی این حاله خوش تو با من همدستی

­

حتی تو رویاهام تو کنارم هستی

­

من تو رو دوست دارم وقتی که میخندی­­­­­­­­­­­­­­ وقتی که چشمات و رو بدیام میبندی

­

من تو رو دوست دارم اینو جدی میگم­­­­­­­­­­­­­­­­­ تو سراپا گوشی وقتی چیزی میگم

­

وقتی جایی میری دل من میگیره­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ تو که نیستی ذهنم با خودش درگیره

­

تو که پیشم باشی پر رو یا میشم­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ با تو خوشبخت ترین ادم دنیا میشم

­

دلبره نازه من شوق پروازه من­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ تا ابد با من باش محرم راز من

­



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.