♥♥عاشقانه♥♥
♥♥عاشقانه♥♥
♣به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین♣
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 آذر 1392برچسب:, توسط hadi |


خدایا

 خواستم بگویم تنهایم

 اما نگاه خندانت ، مرا شرمگین کرد

 چه کسی بهتر از تــو ؟!



نظرات شما عزیزان:

ღشمیم عشقღ
ساعت17:05---24 آذر 1392


سلوه
ساعت9:36---24 آذر 1392
سلام .مرسی که به من سر زدی .اهنگ ارامش با صدای بهنام صفوی .میتونی کدشو از قالب وبم پیدا کنی .مطالبت عالیند.باز هم به من سر بزن خوشحال میشم .بای
پاسخ:ممنون از نظرت و من میتونستم کدو بزارم فقط خواستم بدونم خودت اجازه میدی یا نه


الهام جون
ساعت7:55---24 آذر 1392
سلام عزیز

وبت عالیه و بیست بیست و مرسی که بهم سر زدی از نظرت استفاده می کنم و قالب رو عوض می کنم دوباره هم سر بزنی خوشحالم می کنی
پاسخ:حتما بازم بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.